Branding

Een branding, logo, een naam, een huisstijl, een lettertype, … Publio, grafisch bureau in Antwerpen, giet je bedrijf en je identiteit in de juist visuele vorm!

Een goed logo is belangrijk

Hoe zou je een goed logo kunnen omschrijven? Moet het mooi zijn? Letters? Een teken? Iets abstract? Het geeft een gevoel mee, het kadert, het situeert, het doet een licht branden, je volledige dna van je bedrijf zit er in. Jij bent uniek, zo is ook je logo. Dit is wat een goed logo moet bevatten, visueel sterke emotie.

Het logo is ook het meest zichtbare element van jouw bedrijf. Het is het eerste wat de klant ziet en herkend. Bovenaan op je briefpapier of de belettering op je bedrijfsvoertuigen. Daarom is een goed logo ontwerp zo belangrijk.

Doe de test eens voor jezelf. Kan je de logo’s voor de geest halen van volgende? Als het je lukt, geeft het je ook een bepaalde emotie mee.

  • Nike
  • Telenet
  • Eén
  • Stad Antwerpen
  • McDonalds

Logo ontwerp: hoe gaat Publio te werk?

Tijdens een persoonlijk gesprek met de klant legt Publio de algemene richting vast. De kleurtint, soort lettertype en beoogde uitstraling worden besproken. Ook wordt er getracht een beeld te vormen van jouw bedrijf.

Daarna gaan de designers aan het werk en worden er intern een heleboel voorontwerpen gemaakt. Door gebruik van de juiste kleuren, vormen en lettertypes wordt er gezocht naar die identiteit die je onderscheid van de rest. Uit deze voorontwerpen worden de drie sterkste geselecteerd, deze worden aan jouw, de klant, voorgesteld.

Met de feedback die we krijgen op deze voorstellen gaan we verder aan de slag tot we een eindresultaat bereiken waar je 100% tevreden over bent.

Terug naar Grafisch Ontwerp

Wenst u meer informatie?

Vul onderstaand formulier in en wij contacteren u zo spoedig mogelijk.