Belettering

Je ziet nog zelden een bedrijfsvoertuig zonder belettering want de ondernemer is er zich sterk van bewust dat reclame op de wagen, enkel maar voordelen oplevert:

  • Je bedrijf wordt overal en altijd gezien
  • Belettering is niet duur en mogelijk voor elk budget
  • Gepersonaliseerde reclame
  • Flexibel: voor lange of korte duur
  • Belettering voor wagens en ook vrachtwagens, containers, boten, …

De firmanaam en de contactgegevens zijn de belangrijkste elementen in de belettering. Duidelijk aangebracht en gemakkelijk leesbaar van op afstand. Sta je in de file, geparkeerd voor een afspraak, op de werf, in het centrum van de stad? Je bedrijf wordt gezien en op het netvlies gebrand. Vooral bij mensen die precies op zoek zijn naar de producten of de diensten die jij hen kan leveren. Het is je mobiel visitekaartje met professionele uitstraling.

Denk je dat belettering duur is en enkel weggelegd voor grotere bedrijven met een gigantisch wagenpark? Enkel realiseerbaar door kostbare reclamebureaus en designers? Dit is het totaal niet. Het eenvoudig, gepersonaliseerd beletteren van de auto kan al vanaf een paar honderd euro’s.

Je hebt ook de keuze tussen korte en lange termijn belettering. Vergelijk het met een autosticker maar dan kwalitatiever en gesofisticeerder. De korte zet je in voor tijdelijke promotie acties aan te brengen.

Omdat Publio zelf de productie en de belettering voor haar rekening neemt, kan er snel gewerkt worden en hoef je de wagen niet dagenlang te missen.

Oplossingen voor belettering

Klassieke belettering

De meeste belettering van bedrijfsvoertuigen, gebeurt met snijfolie. Hét voordeel is dat je kan kiezen tussen korte termijn folie of lange termijn folie.

De snijfolie kan geproduceerd worden in een uitgebreid palet van glossy kleuren, metallic of mat. Is het logo van je bedrijf, opgemaakt in eigen pantone kleur? Publio neemt dit integraal over.

Digitale print

Digitale print schakelt Publio in als je logo meerdere kleuren bevat of als je een foto wilt aanbrengen op het voertuig. Opnieuw heb je de keuze voor een tijdelijke of lange termijn folie. De folies krijgen een extra laag laminaat mee om nefaste verkleuring door UV licht te voorkomen. Deze laminaat laag beschermt je voertuig en je print ook tegen krassen.

Zie je de aankleding van de wagen net iets groter? Kies dan om de wagen volledig of gedeeltelijk te car wrappen.

One-Way Vision

One-way vision folie heeft de unieke eigenschap dat je gemakkelijk van binnen naar buiten kunt kijken maar niet andersom. Met deze speciale folie kan je bijvoorbeeld een grote reclameboodschap op je achterruit plaatsen zonder zichtverlies.

Het one-way vision effect zorgt er ook voor dat mensen niet in het voertuig zelf kunnen kijken. Privacy en een hogere veiligheid tegen diefstal van materiaal zijn daardoor gegarandeerd. Andere toepassingen van one-way vision folie heb je vast en zeker al met je eigen ogen kunnen zien. Denk aan het aankleden van winkeletalages of open kantoren.

Chevron markering

Wat je zeker al moet gezien hebben zijn de chevron strepen. De rood-witte of rood-gele schuine strepen die worden aangebracht op werf bestelwagens of prioritaire voertuigen. Staan je eigen werkmensen vaak geparkeerd op de rijweg of langs fiets- of voetpaden? Maak dan de verkeerssituatie extra veilig. Voor jezelf maar ook voor alle andere weggebruikers. Met deze zeer opvallende markering valt je geparkeerd voertuig direct op en maak je voorbijgangers onmiddellijk erop attent om uit te wijken.

Terug naar Voertuig Belettering

Wenst u meer informatie?

Vul onderstaand formulier in en wij contacteren u zo spoedig mogelijk.